Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Mallan - 21 mars 2012 10:24

 


De senaste dagarna har jag virkat som en tok. Jag har upptäckt att det är ett väldigt trevligt tidsfördriv och ett bra sätt att skingra tankar på och bli lite lugn och rofylld av. Enda problemet med detta är att jag inte kan virka nåt. Inte ens en fjuttig grytlapp vet jag hur man gör. Kan inte byta färger osv. Så det enda det kommer bli är en avlång lapp. Eller en asful halsduk som nån av er som fyller år snart kanske får.

Haha.

Mamma ska lära mig mer när hon och pappa kommer hit i helgen. Sen blir det grytlappsverkstad här hemma , och jag ska skicka varsitt par till er alla! Ni kommer ha så mycket grytlappar till slut att ni kommer vilja  säga upp vänskapen med mig för att få ett stopp på det hela. *Mohahahhahahaha*

See you in grytlapps-hell tänkte jag skriva men det menar jag ju självklart inte, blev bara lite medryckt av mitt elaka grytlapps-skratt.


Nåja. Idag är en härlig dag känner jag. Solen skiner, jag började dagen med att prata i tele med min fantastiska vän Carin, nu ska jag söka lite jobb och sedan träna. Alles gut.

Ha en härlig onsdag kära vänner.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards