Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Mallan - 3 mars 2012 15:08

Började lördagen med att gå på spinning. Eller det är inte riktigt sant, jag började dagen med att träffa på en trevlig främling på stan gav mig (Och Linda) ett fint litet hot om att bli nerslagen......om 4 år.

Ja, det var en tant med nåt fel i huvudet som kom fram till mig och Linda när vi i godan ro var på väg till gymmet och sa att hon skulle minsann slå ner oss om 4 år. Vi gick självklart bara vidare, men man kan ju inte låta bli att undra: varför just om 4 år? Det kändes dock inte så passande att ställa frågan just då. Hehe.


Spinning blev det i alla fall, för andra gången i mitt liv, och det var även denna gång en nära döden upplevelse. Så sjukt jobbigt alltså, svetten bara rinner från hela kroppen efter inte ens halva passet. Men det är ju bra, träning ska ju va hårt, men jag vet faktiskt inte hur kul jag tycker det är. Men kommer absolut gå igen ändå, kanske inte en gång i veckan bara. Känner nu hur ont jag har i mina ben redan. Bara tanken av att cykla till David snart får mig att vilja krypa under täcket och sova....


Men, cykla blir det, för idag blir det hockey och öl.

HEJA LHC!!!!!!!!!!! Nu gäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards