Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Mallan - 8 mars 2012 17:13

Gårdagen var väldigt trevlig. Jag och Minela träffades och tog några öl/kaffe ihop på Platens "nya" ställe. Jättetrevligt att träffa henne, det var nåt år sedan sist, så det var mycket att ta igen! Kul att ha henne tillbaka i Linköping tycker jag :) Och det nya Platens var ju ett väldigt mysigt ställe, dit kommer jag säkert gå igen, och äta eller dricka nån öl eller så. Rekommenderas för er som inte varit där (och som bor i Linköping då...inte värt att åka hit från Varberg för ett besök där kanske....)


Idag har jag en sjukling att ta hand om här hemma. Lukas är aldrig sjuk, så jag blir väldigt mammig och tycker synd om honom när han nu ligger och snörvlar och har sig här på soffan. Har passat upp honom med både kaffe och mat under dagen och nu ska jag gå till affären och handla lite apelsiner och vitaminjuice, snytnäsdukar m.m Sen ska jag laga chili con carne och fortsätta uppassningen :) Hoppas verkligen att jag inte blir smittad, det ser inte alls trevligt ut måste jag säga.


Så nu ska jag hoppa ur mysisarna och ta mig till affären! Hoppas ni andra har det bra och är friska och krya!

Av Mallan - 8 mars 2012 12:37

Undrade vem den där Kony var som alla helt plötsligt pratade om. Tittade på denna videon och insåg hur viktigt det var att i alla fall bidra genom att sprida budskapet. En viktig video med ett viktigt budskap!


KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards