Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Mallan - 2 mars 2012 12:20

Äntligen fredag, min favvodag på veckan.

Har faktiskt redan varit duktig idag och varit på arbetsförmedlingens drop in för cv-granskning. Och jag måste säga att hittills är jag postivit överaskad av arbetsförmedligen och deras kompetens. Har blivit jättebra bemött och fått massa bra användbara råd. Gött! Så nu ska jag sätta mig och göra det sista med cvn och skicka in och ge mig in i jobbsöket på riktigt! Spännande va..............?


Alltså det här med att sätta på sig "riktiga" kläder och sminka sig om dagarna är ju underskattat. Vad mycket bättre man mår än att gå i mysisar hela dagen och känna sig som en stor slappsäck.

Men nu ska jag slå en pling till Martina och sedan kolla Biggers Loser finalen som jag missade igår..Sen jobbsök.


Såg förresten hockeyn igår och det är jag glad för, vinst för LHC och nu ligger "vi" ett poäng över Djurgården och inte längre på kvalplats.

2 matcher kvar nu och behöver jag säga att det är en pärs att ta sig igenom varje match nu och olidligt spännande? ..... Vill bara att denna säsongen ska va över så att dom får börja om på nytt igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards