Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Mallan - 17 mars 2012 15:21

Tänkte tipsa er om en rolig sida, om ni nån gång är uttråkade och vill ha nåt att göra och gillar quiz av olika slag. Då tycker jag att ni ska gå in på sporcle.com ! Om ni skaffar konto så kan ni utmana mig om ni vill i valfritt quiz, balmallan heter jag (observera att jag missade ett "l" när jag skapade mitt konto så jag heter inte ballmallan utan baLmallan...ok bra då har vi klarat upp det)

I alla fall. Jag kan spendera timmar på sporcle, finna quiz i alla möjliga kategorier och former, geografi, tvprogram, musik, litteratur med mera med mera med mera. Då vet ni det, men ni får gärna adda mig i såna fall :) Låter som att jag gör reklam eller nåt,haha. Men ville faktiskt bara tipsa om det, jag jobbar alltså inte åt sporcle ;)


Är lite uttråkad idag förstår ni. Slökollar på hockey varvat med innebandy. Snart ska Lukas iväg, så det blir till att underhålla mig själv ikväll. Men det är ganska skönt att va själv ibland. Jag kommer nog se lite One Tree Hill och kanske även Twilight om allt går som planerat :)


Trevlig lördag på er andra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards