Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Mallan - 11 mars 2012 15:00

När Lukas äntligen började tillfriskna var det istället min tur att insjukna. Har sedan i fredags varit förkyld och snorat sönder mig själv. Inte alls kul, men har å andra sidan inte vart förkyld på evigheter så jag ska inte klaga allt för mycket. Men nu får ju Lukas ta hand om mig istället, och det tycker jag om såklart. Gulashsoppa står visst på menyn idag säger han...det ser jag fram emot.


Men mitt i all sjukdom var det ju trots allt både släktkalas och melodifestival igår. Släktkalaset var mindre trevligt för min del, var så tung i huvudet att jag knappt orkade sitta upp egentligen, men melodifestivalen var desto trevligare när jag låg nerbäddad på soffan.

Och Loreen vann!! Inte så otippat kanske, men var lite orolig att Danny skulle komma och ta första platsen....Gillar ju honom egentligen men tyckte nog inte att låten var nåt speciellt igår.

Men som sagt, Loreen till Eurovision och nu ser jag fram emot vinst där med :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards