Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Mallan - 19 mars 2012 13:18

Jisses vad det blåser ute! Gör det det på västkusten också? Dum fråga, det gör det alltid på västkusten.

Här blåser det i alla fall så mycket att jag höll på att blåsa bort när jag var ute på promenad innan. Och jag är lite rädd att fönstrena ska blåsa upp.. Det har de ju gjort förr, och jag vill inte förlora fler ljusstakar eller blommor. Kanske ska försöka binda fast fönstrena på nåt sätt?


Idag har jag i alla fall ett litet projekt. Jag har länge önskat att jag kunde framkalla lite bilder och sätta mig och göra lite fotoalbum nu när jag ändå har så mycket tid över. Men det är ju inte direkt gratis att framkalla massa bilder. Men igår sa Lukas lillasyster, som om hon vore tankeläsare, att hon visste en sida där de hade erbjudande om att framkalla 150 bilder gratis!! Photobox heter sidan om ni andra är sugna. Så just nu sitter jag och försöker bestämma mig för vilka bilder jag ska framkalla. Har liksom inte framkallat på 4 år (förutom Italien bilderna) och har en hel del att välja av. Får se om jag lyckas få ner det. Man får bara betala för portot men det kan det ju vara värt tycker jag! Nu är det bara billiga fotoalbum som jag ska hitta med. Vart kan man köpa såna? Någon som vet?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards