Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Mallan - 20 mars 2012 22:14

Idag fyller allas vår favorit hund Kalle 11 år!! :) Hipp hipp hurraaaaa

Tänk vad tiden går, känns som att han nyss var valp, nu har han blivit gubbe med starr och allt. Men han är och förblir världens gossigaste hund och jag älskar honom såååååå mycket.


 

Bli inte gammal för fort nu gubben, vi vill ha dig kvar hos oss länge till :)

Av Mallan - 20 mars 2012 14:32

...och det brukar vanligtvis vara ett välkommet inslag i vardagen.... MEN INTE NU! Jag vill ha allt i hela katalogen. Funderar på att börja sälja saker. Tv:n,vårt playstation eller kanske Lukas?

Skämt åsido, har inte shoppat sedan Italien i princip och det var en pärs att kolla igenom katalogen. Inte nöje för fem öre. Tortyr snarare.

VILL HA PENGAR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Livet som fattig är inget att hurra för kan jag berätta.

Men jag är rik på kärlek i alla fall och det är väl det viktigaste.....? Eller?

Kanske kan den här outfiten älska mig jättemycket också?


 

Jag tror faktiskt att vi skulle ha ett jättemysigt liv ihop. <3 <3 <3 <3


Drömma kan man.

Nu ska jag återgå till dagens projekt: Städa klädkammaren. Förstår inte varför jag ens började. Lukas kommer bli galen när han kommer hem och får gå igenom tusen påsar av skit som jag vill veta vart det ska läggas.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards