Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Slappefredag

Av Mallan - 9 mars 2012 17:58

Oj oj oj, vart har denna dag tagit vägen och vad har jag egentligen gjort kan man ju fråga sig?

Inte ett skit!

Vaknade redan halv åtta idag, men ändå har dagen gått på ett kick.

Större delen av dagen har jag legat på soffan och läst.Paganinikontraktet är det som gäller just nu, mycket spännande måste jag säga. Kollade även lite på skidskyttet, men det insåg man ju ganska snabbt att det skulle bli en ointressant stafett. Dessvärre.


Men dagens höjdpunkt var ju ändå det asalånga telefonsamtalet med bästis Martina. Men nu saknar jag och längtar efter henne jättemycket. Längtar även efter bästis-junior som ligger och myser i hennes mage, Snart får jag pussa och krama om dom båda. <3


 

Love you!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mallan - 21 mars 2012 10:24


    De senaste dagarna har jag virkat som en tok. Jag har upptäckt att det är ett väldigt trevligt tidsfördriv och ett bra sätt att skingra tankar på och bli lite lugn och rofylld av. Enda problemet med detta är att jag inte kan virka nåt. Inte ...

Av Mallan - 20 mars 2012 22:14


Idag fyller allas vår favorit hund Kalle 11 år!! :) Hipp hipp hurraaaaa Tänk vad tiden går, känns som att han nyss var valp, nu har han blivit gubbe med starr och allt. Men han är och förblir världens gossigaste hund och jag älskar honom såååååå my...

Av Mallan - 20 mars 2012 14:32


...och det brukar vanligtvis vara ett välkommet inslag i vardagen.... MEN INTE NU! Jag vill ha allt i hela katalogen. Funderar på att börja sälja saker. Tv:n,vårt playstation eller kanske Lukas? Skämt åsido, har inte shoppat sedan Italien i princip...

Av Mallan - 19 mars 2012 13:18

Jisses vad det blåser ute! Gör det det på västkusten också? Dum fråga, det gör det alltid på västkusten. Här blåser det i alla fall så mycket att jag höll på att blåsa bort när jag var ute på promenad innan. Och jag är lite rädd att fönstrena ska b...

Av Mallan - 17 mars 2012 15:21

Tänkte tipsa er om en rolig sida, om ni nån gång är uttråkade och vill ha nåt att göra och gillar quiz av olika slag. Då tycker jag att ni ska gå in på sporcle.com ! Om ni skaffar konto så kan ni utmana mig om ni vill i valfritt quiz, balmallan heter...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards